Wednesday 11 June 2014

Kelebihan Vitamin Cinta ( Vitamin E )

Kelebihan / Manfaat Vitamin E yang dikatakan Vitamin Cinta..
==========================================






Pelbagai Vitamin yang berada di pasaran sekarang ni.. tapi kita tidak tahu kualiti vitamin yang berada dipasaran... tapi apa Perbezaan Vitamin Shaklee??

+ Ianya diperbuat dari minyak soya organik dan minyak gandum yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis Vitamin E ( alpha, beta, gama, delta ). Ianya adalah Vitamin E yang paling lengkap dipasaran.

+ Mengandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.


Manfaat / Kelebihan utama Vitamin E:
==========================

1-  Melindungi Jantung.



Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid , meningkatkan kolestrol HDL , mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat kedinding arteri, menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain2.


2-  Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif.





Kajian pada tahun 1924, memdapati Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.
Kaum lelaki sangat penting dengan pengambilan Vitamin E ni kerana mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.


3-  Anti Penuaan 

Artis pun mengamalkan Vitamin E.

1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus , parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.


4- Anti- Oksidan yang kuat.



Pengambilan lebih dari 1,200 IU sehari untuk anti-oksidan  yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakkan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi- katarak dan masalah penglihatan.

5-  Kelestarian Tenaga .


Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih. Lelaki perlu/ penting dengan pengambilan Vitamin E ini kerana :

  • Menghasilkan / meningkatkan kiraan Sperma


                                             

  • Meningkatkan paras testosteron di dalam badan
  • Memperbaiki kualiti dan pergerakkan sperma
  • Mengelakkan cepat letih dan lesu.
  • Meningkatkan daya ingatan
  • Mengelakkan mati pucuk

6- Memperbaiki Arthritis - Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos, sakit sendi.


7-  Menghalang Keguguran.



Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom menopaus seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin, keguguran.


8-  Memperbaiki Parut.



Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.


Banyak sangat kelebihan yang sangat bagus kan.. apa lagi.. Jangan tunggu- tunggu lagi.. dapatkan segera...



Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk Shaklee, samada kegunaan, cara penggunaan dan juga harga, mahupun membuat pesanan, boleh hubungi saya di:


Email : nazreen83peach@gmail.com


Facebook : Fieza Hafizah

SMS/WhatsApp  : 013-7009622

No id : 894333

COD : MUAR , LEDANG, BATU PAHAT

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.




No comments:

Post a Comment