Thursday 8 May 2014

Set Kesuburan Suami

Pernikahan sudah.. tetapi belum mempunyai rezeki untuk menimang cahaya mata. Mungkin terdapat masalah kesuburan adalah menjadi salah satu faktor tidak mempunyai anak.. 

Masalah kesuburan bukan sahaja berpunca dari pihak Isteri semata-mata tetapi boleh juga berpunca dari pihak suami.

So..  tersangatlah penting pada suami / kaum adam untuk mengambil vitamin- vitamin nie bukan saja  untuk membantu tahap kesuburan tetapi sangat baik /  bagus untuk memperolehi sperma yang sangat berkualiti.. bahkan bukan itu sahaja tapi dapat bonus lagi...kulit muka awet muda... oppppsss... betul ke ni.. bukan cakap kosong je tau .. :-)

Jom kita tengok apa Vitamin yang ada dalam set ni???

  • Vitamin E 
Popular sebagai " vitamin cinta " yang membantu untuk membangkitkan perasaan cinta dan keinginan untuk bercinta bagi suami mahupun isteri. ia juga amat terkenal sebagai Vitamin yang mempunyai khasiat bagi meningkatkan kelelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan juga wanita.

Didalamnya terkandung 100mg selenium semulajadi bagi membantu penyerapan Vitamin E. selain itu juga sebanyak 50% selenium di dalam badan lelaki berada didalam tekstikel dan duktus seminal. Lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani, maka kandungan selenium yang cukup dapat membantu hubungan seksual bagi pasangan.

membantu menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran darah, mencegah pembentukan darah beku dan membentuk sel-sel baru ( termasuk RNA & DNA )

  • Zink Complex 
merupakan zat yang paling penting untuk meningkatkan kesihatan lelaki melalui pembentukan hormon testosteron, membantu mengekalkan jumlah air mani, mengekalkan paras testosteron yang bersesuaian serta membekalkan tenaga sperma agar lebih aktif menuju ke ovum.

zink juga berperanan dalam proses pembentukan genetik iaitu pada DNA dan membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. kekurangan zink bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma abnormal dan penyakit prostat.

zink juga boleh digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina.

  • Coq Health  


Kesuburan lelaki juga dipengaruhi oleh tenaga yang menurun akibat protein membentuk sebahagian besar sel-sel sperma dan bergantung kepada CoQ10. Kajian menunjukkan bahawa punca utama kemandulan lelaki termasuk jumlah sperma yang rendah dan kualiti sperma yang kurang. Sperma yang baik ialah sperma yang mempunyai antioksidan yang tinggi. Enzim CoQ10 dapat menghasilkan antioksidan yang kuat dan bermanfaat untuk kesuburan.

Fungsi antioksidan adalah melindungi telur dan sel sperma daripada kerosakan oksidatif yang membawa kepada kematian sel. CoQ10dapat meningkatkan kedua-dua air mani dan sel sperma dan meningkatkan pergerakan sperma.



Untuk mencuba Product ini, sila hubungi saya di :

=======================================

Call / Sms / Whatsapp : 013-7009622

Email : nazreen83peach@gmail.com

Add FB saya : Fieza Hafizah untuk chatting secara langsung

Klik Like di Fan Page saya : UMMI's VITA KIOSK

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja yea... :-)


Penafian : Segala testimoni / penulisan tentang product yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.










No comments:

Post a Comment